Monday 16 November 2015

Google Analytics ali Bloggerjeva statistika?

O Bloggerjevi statistiki sem slišala bolj kot ne le negativna mnenja o točnosti. V zadnjem letu naj bi se statistika, ki nam je na voljo v nadzorni plošči, zelo izboljšala, tako da sem preverila kakšno je trenutno stanje.

Povzetke sem predstavila na konferenci lepotnih blogerk, danes pa bom z vami delila nekaj glavnih točk.


Če kaj, potem je Bloggerjeva statistika vsaj nekonsistentna in kot takšna ne preveč uporabna. Ker delujem tako na enem kot drugem področju sodelovanja med blogerji in podjetji, je moje priporočilo tako enim kot drugim - GOOGLE ANALYTICS (=GA) je najboljši izbor (klik, če potrebujete navodila za vzpostavitev). GA je zanesljiv, univerzalen in splošno priznan vir podatkov.

Primarno omogoča GA blogerjem zelo veliko uporabnih informacij. Tako lahko v Pregled - Realni čas vidite trenutni obisk na strani: kaj uporabniki trenutno berejo, iz katere države prihajajo ...
Zelo uporabno predvsem, če ste spreminjali temo, selili blog in lahko takoj preverite ali se je vse uspešno preneslo.


Ciljna skupina - Poročanje je rubrika, ki jo pogosto ošvkrnem, da na hitro vidim ali se obiskanost strani povečuje, koliko časa ostanejo bralci na strani ter koliko jih prebere samo stran na katero so prišli in ničesar več (stopnja obiskov ene strani).
Pridobitve - Pregled nam razkrijejo vire dotoka bralcev in recimo naše udejstvovanje na družabnih omrežjih usmerijo na tisto, ki nam prinaša največ obiska.

Meni zelo zanimiv pa je tudi razdelek Vedenje - Analiza na strani. Enostaven in grafičen pregled, ki vam na sami strani prikaže najbolj klikane dele, koliko je trenutno obiska ... Že nekaj časa pa ta funkcija ne teče lepo znotraj samega GA, zato sem si jaz v Chrome brskalniku dodala Page Analytics extension. Sedaj vidim povzetek statistike vsakič, ko obiščem blog.

Na tem mestu bom zaključila post, ki pa ga bom občasno še posodobila in obogatila. Če imate še kakšno vprašanje, pa sem vam na voljo v komentarjih.




1 comment:

  1. Oo tole mi bo pa danes prišlo zelo prav, ravno usposabljam ta Google Analytics in bo tole super pomoč. Hvala ker si tole delila z nami in mi olajšala delo :) ❤️

    ReplyDelete